Anne L. Green : Ördögi kísértés - Exkluzív részlet #2

10:34


Anne L. Green újra és újra képes meglepetéseket okozni regényeiben, merem állítani, hogy a legújabb történetében sem fogunk csalódni. Hogy miért? Mert egy zseniális karakter született meg Reggie Reynolds személyében és "nem csak a szerencse forgandó". Sokan várjátok már a legújabb regényt, éppen ezért Niitaabell blogján már olvashattatok egy részletet az Ördögi kísértésből, de most itt egy újabb, mellyel felcsigázzuk az érdeklődéseteket.




Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalak száma: 512

Megjelenés ideje: 2018. 04. 26.


Reggie Reynolds a Las Vegas-i rámenős csirkefogók gondtalan életét éli: szórja a pénzt és gátlástalan módon használja ki a nőket. Minden este hatalmas összegeket kockáztatva teszi meg a tétjeit a Bellagio kaszinó játékasztalainál. Az életet játéknak fogja fel, elszántan hiszi, hogy kivétel nélkül mindent ő irányít. Hozzászokott a fényűzéshez, és ahhoz, hogy neki senki sem mondhat nemet. 
Egy napon azonban szembesül a visszautasítással, amikor Victoria Sawyer szemrebbenés nélkül fordít neki hátat. Abban a pillanatban, ahogy Reggie belenéz Vicky haragos, igéző zöld szemeibe, a játszma elkezdődik. Gyors, szenvedélyes, spontán és kíméletlen módon kívánja leigázni vágyai tárgyát. A csábítás hazai terep számára, és bármire képes, hogy minden megkezdett partiból nyertesen kerüljön ki. Egy olyan játszma veszi kezdetét kettőjük között, aminek a kimenetele azonban még előtte is homályos.
Reggie-t sokként éri, hogy az ő életét is egy felsőbb hatalom befolyásolja. Rá kell ébrednie, hogy ő sem mindenható. Azok a dolgok ugyanis, amelyek a felismeréshez vezető úton fontossá válnak számára, mint az egészség, a szabadság, a szerelem és a boldogság, pénzzel nem megvásárolhatók. Kemény leckét kap a barátságról, megbocsátásról, és arról, hogy az élet törékeny, és nagyon gyakran igazságtalan.
Exkluzív részlet

Reynolds rám kapta a tekintetét, és hangosan elnevette magát. Én is szélesen vigyorogtam. Mielőtt összecsukódott volna a lift ajtaja, még láttam az igazgató összeszűkült szemét, ahogy a távolból minket méreget. Azonnal lehervadt a mosolyom. El sem mertem képzelni, mit gondol most, vajon miért tartok Reynoldsszal a lakosztályába.
– A végén még kiderül, hogy maga bérelte fel – ugratott tovább a megmentőm. Ahogy kinyílt az ajtó, elrugaszkodott, és udvariasan intett, hogy lépjek ki. Tanácstalanul néztem körbe, merre menjek.
– Hatszázhatvanhatos szoba – adta tudtomra a legnagyobb természetességgel. Amikor eljutott a szám a tudatomig, megtorpantam a folyosón, ő pedig nekem ütközött. A szemébe néztem, hogy viccel-e, vagy komolyan mondta.
– Mi történt? – nézett le rám. Közvetlenül mögöttem állt, így éreztem a finom, férfias illatát.
– 666? Csak szórakozik velem, igaz? – reménykedtem.
– Nem. Miért? Talán babonás? – pimaszul csillant fel a szeme, ahogy felé pillantottam.
– Nem babonának nevezném, de mindenki ismeri az ehhez a számhoz tartozó legendát, amit a Bibliában a Fenevad számaként emlegetnek, és az Antikrisztussal azonosítanak.
– Nekem nincs vele semmi bajom. – Lépett a szobájához, majd lehúzta a kártyát, és kitárta az ajtót. Kikerekedett szemeim az ajtón álló számon ragadtak.
Gyökeret vert a lábam. Ez a bűnbarlangja.
– Baj van? Úgy lesápadt. Csak nem emiatt? – Követte a tekintetem.
– Tudja, ettől a számtól mindenki frászt kapott az elmúlt kétezer évben.
– Nem mindenki. Én nem. Nos, akkor jön, vagy a folyosón kíván várakozni? – vetette oda. Érezhetően őt tényleg hidegen hagyta. – Jöjjön már – ragadta meg a karom és húzott beljebb.
– Ki hitte volna, hogy ez ilyen hatással lesz magácskára – kuncogott. Rosszulesett, hogy mulat a megilletődöttségemen.
– Kinézem magából, hogy szándékosan kérte ezt a szobaszámot. A bűnbarlangjába hozza az áldozatait.
Elfogott a hányinger. Az undor kiült az arcomra.
– Szerintem nem lenne olyan nő, aki erre felfigyelne. Mással lennének elfoglalva – kacsintott. Ráharaptam az alsó ajkamra, hogy ne csússzon ki a számon valami epés megjegyzés. Jellemző! Második esélyt kér, és mikor már hajlanék rá, megint elcseszi. A fürdőszobába vettem az irányt és előkerestem az elsősegélydobozt. Végig éreztem a jelenlétét magam mögött.
– Üljön le! – parancsoltam rá kissé erélyesen.


Te is imádod az írónőt, akkor kövesd! 
CSATLAKOZZ A  FACEBOOK OLDALÁHOZ

Nem szeretnél lemaradni a kulisszatitkokról? 

Akarod a könyvet? 

Találkozz az írónővel, gyere el az Ördögi kísértés premierjére!

Bree S. világa / Niitaabell világa / Nikii Blog / Lizzyke olvasókuckója / Kitablar / Könyvekbe burkolt világ


You Might Also Like

0 megjegyzés