Bűvös 3 – Születésnapi nyereményjáték

14:46


Elértünk erre a pontra is, és a mai nap a blog már a harmadik születésnapját ünnepli. Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan repül az idő, szinte még most írtam meg az első bejegyzést és kezdtem meg a szárnyaimat bontogatni ebben a műfajban.

Az elmúlt három év sok mindent tartogatott, voltak benne meglepetések, kemény munka, és sok-sok elolvasott könyv és egy fantasztikus olvasótábor, ti! Köszönöm a sok visszajelzést és támogatást, mert ez nélkületek nem megy.

A blognak köszönhetően egy igazán izgalmas és érdekes időszak áll előttem, soha nem gondoltam volna, hogy az egykor csak hobbinak induló tevékenységgel valójában érdemi eredményeket fogok elérni.

Remélem a következőkben is velem fogtok tartani. Én igyekszem újabb és újabb bejegyzéseket és sok sok meglepetést hozni nektek.


Most úgy döntöttem, megint nem a szokásos nyereményjátékkal jövök. Én ugyanis szeretem az egyediséget, úgyhogy egy szerencsés nyertes egy textil könyvborítót nyerhet, míg egy másik szerencsésnek összeállítok egy fém könyvjelzőből és csupa hasznos dologból álló csomagot!


You Might Also Like

20 megjegyzés

  1. Boldog blogszülinapot! :-)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Még legalább ötször ennyit! :-)
    Csak így tovább, nagyon jó, amit csinálsz, tetszik a blog. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen, milyen gyorsan repül az idő! Sok minden jót az újabb születésnap alkalmából! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az eddigi szép sikerekhez, még sok szép emléket, és születésnapot kívánok! (:

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Boldog Blogszülinapot!
    Imádom a blogodat, úgy csak így tovább :)
    Köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  6. Boldogat, csak így tovább. <3

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a blogszülinaphoz és nagyon köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog blogszülinapot!
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot! Nagyon tetszik a blogod desing-ja, egyszerű, de mégis nagyon szép! A fejléc kép meg annyira aranyos, hogy megzabálom :D Az ajándékok tényleg egyediek és nagyon ötletesek, grat!

    VálaszTörlés
  10. Boldog születésnapot! Manapság nem lehet könnyű fennmaradni, már annyi könyves blogger van. Csak így tovább! :)
    Abba a szíves könyvborítóba teljesen beleszerettem! *-* Éppen a napokban gondolkodtam azon, hogy be kellene egy ilyet szereznem, hogy óvjam egy kicsit a könyveimet. Jó lenne a szerencsések egyikének lenni. :))
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Boldog szülinapot kívánok a blogodnak.
    Tetszik a nyeremény.
    Egyedi,így ha a nyertesnek később is a kezébe kerül pl. a könyvborító,rögtön ez a blog fog az eszébe jutni.Meg az hogy mennyire örült a nyereménynek.

    VálaszTörlés
  12. Boldog születésnapot!
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia. :)
    Elöszőr is Boldog 3. Blogszülinapot! Nem is tűnik olyan régi emléknek, mikor megtaláltam a blogod. De mégis, hiszen két és fél éve történt. Örülök annak, hogy rátaláltam és még inkább annak, hogy több bejegyzésed is rábeszélt egy-egy adott könyvre. Remélem még több ilyen lesz. És mint látod a nehéz munka meghozza a kívánt eredményt. Csak így tovább!
    B.

    VálaszTörlés
  14. Szia! :) Először is boldog szülinapot, nem semmi ez a 3 év. Csak így tovább. Örömmel látom, hogy egy újabb A. O. Esther rajongóval "találkoztam". :D

    VálaszTörlés
  15. Boldog Születésnapot! :)
    Köszönjük a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Boldog születésnapot a blognak! =)

    VálaszTörlés
  17. Hihetetlenül jó érzés lehet, hogy az álmod megvalósult, és eddig kitartott. Nagyon boldog születésnapot kívánok a blogodnak ♥
    Még sokszor meglegyen ez a három év :)

    Köszönjük szépen a nyereményjátékot!

    VálaszTörlés
  18. Boldog születésnapot és gratulálok ehhez a 3 évhez! :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Köszi a lehetőséget, szerintem szuper a blogod! :)
    És persze boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  20. Nagyon boldog szülinapot a blognak.! :) És persze köszönjük a csodás lehetőséget. :)

    VálaszTörlés