Laurelin Paige : Found in You – Sehol se talállak #2

14:58

Az első rész nagyon elnyerte a tetszésem, ezért vártam a folytatást, hogy megtudjam, hogyan is alakul Alayna és Hudson különleges kapcsolata. Az igazság, hogy nem teljesen azt kaptam, amire vártam.


Alayna Withers sötét titkot őriz: megszállottjává tud válni annak, akit megszeret. Titokban szemmel tartja, megszerzi a híváslistáját, kilesi az e-mailjeit. 
Hudson Pierce multimilliomos szépfiú úgy hat rá, akár a legkeményebb drog. Kettőjük kapcsolatát a szenvedély és a testiség hatja át, de Alayna többre vágyik.
 Szerelmet, bizalmat, megbecsülést akar. Hudson azonban próbára teszi a türelmét, és amikor a lány úgy határoz, hogy megkörnyékezi az egyetlen nőt, aki látszólag mindenkinél jobban ismeri Hudson múltját, sötét, vad és veszélyes területre téved. És a tét immár nem csak Hudson szerelme…







Idézetek:

– Szerinted mi ketten az elcseszett ötven árnyalata vagyunk, nem igaz?
– Á, nem olyan rossz a helyzet. Maximum huszonöt árnyalat.”

“– Igen – mondtam, de ez az igen többet jelentett annál, hogy „igen, szeretetre vágytam.” Azt jelentette:"igen, mi ketten megértjük egymást. „Igen, nem vagyunk sem őrültek, se szociopaták, se rémes emberek.” Csak szeretetre vágyunk.”

“– De ami a legfontosabb, ha te bajba kerülsz, akkor én is. Nem a jog miatt. Hanem azért, mert az enyém vagy. Én pedig a tiéd. Ami azt jelenti, hogy hozzád vagyok kötve. Jóban- rosszban. Ha ezt nem vagy hajlandó megérteni, akkor semmi esélyünk.”

“A feminista oldalam a legszívesebben felháborodott volna azon, hogy egy férfi tulajdonának tekintik, de a szerelmes oldalam – ami jelen pillanatban a döntéseimet is befolyásolta – egyetértőn elpirult.”


Az előző részben, egy nem megszokott problémákkal küzdő lányt ismerhettünk meg. Hudsonnal való kapcsolata szintén nem mindennapi. Valami nagyon megfogott a történetben, hiába gondoltam, hogy egy újabb sablonos történetet fogok kapni. A befejezés nagyon megdöbbentet, hiszen készültem a nagy drámai fordulat, azonban kellemesen csalódtam.

A második rész viszont már nem hozta azt, amit az előző részben megfogott. Most is kikapcsolódást nyújtott és izgatottan faltam a sorokat, hogy megtudjam, hogyan is zárul majd ez a könyv. Úgy érzem, hogy ez a rész, amolyan töltelék rész volt, lezártunk néhány elvarratlanan szálat és figyelemmel kísérhettük, hogyan alakul a szerelmesek története. Huston és Laynie problémákkal küzd, ebben a részben nagyrészt azt látjuk, hogy hogyan küzdenek meg a saját démonjaikkal és a külvilág nehezítő hatásaival.

Laynie továbbra is az erős női karakter, aki igyekszik leküzdeni a félelmeit és nem visszaesni a betegségében, de Hudson mellett nem olyan könnyű ezt neki véghezvinni. Annak örülök, hogy nem hódol be az első pillanatban Hudson akaratának. Küzd a saját szaváért, de ez nem olyan könnyű, amikor egy olyan lehengerlő férfi ellen kell harcolnia, mint Hudson.

Hudson lépésről-lépésre mutatja ki az érzelmeit, ami gyakran félelemmel  tölti Layniet. A kapcsolat, amit Hudson akar, azonban nagyon is valóságos és nincs helye semmilyen manipulációnak. Vagyis talán van, de csak a szenvedély és a szerelem, amely bármikor képes befolyásolni Hudsont és Alaynat.

A történetben nem sok izgalom van, de annál több szenvedély és erotika, a műfaj kedvelőinek ezért biztosan tetszeni fog, a második rész is. Továbbá megjelenik a féltékenység és a hazugság, amelyek megnehezítik a szerelmesek életét. Egy biztos, gyakran feszült a légkör a történetben, de ahogy az általában lenni szokott egy kis “test mozgással” mindent könnyen meg lehet oldani.

A történet nagyon jó kikapcsolódást tud nyújtani, akik szeretik a romantikus és erotikus regényeket. Az első rész után pedig kötelező a folytatást is elolvasni, én nagyon kíváncsian várom, hogyan is alakul a továbbiakban a szerelmesek kapcsolata, milyen nehézségekkel kell még szembe nézniük és hogy milyen befejezés is tartogat számunkra az írónő.

Értékelésem:
 

You Might Also Like

0 megjegyzés