Laurelin Paige : Fixed on you – Megtalállak még #1

14:02

Amikor a kezembe került ez a könyv valami könnyed kikapcsolásra vágytam. Vággyal, szenvedéllyel és feszültséggel, kétellyel megfűszerezett könyvet kaptam, amiben hatalmasat csalódtam, de csakis a jó értelemben.

New York szívében, egy toronyház elegáns irodájából nyíló titkos szobában veszélyes egyezség születik. 
A lány szemtelenül fiatal, intelligens és rámenős. Nappal egyetemista, éjjel felszolgáló egy bárban. 
A férfi sármos, makacs és célratörő, csak a mások feletti korlátlan hatalom hozza lázba. 
A lánynak sürgősen pénzre van szüksége, a férfi tisztességtelen ajánlatot tesz neki. 
A férfi látszólag mindent tud a lányról, a hatalmában tartja, rendelkezik a teste felett. Alayna Wither az a nő, akit talán még szeretni is tudna. 
A lány azonban sötét titkot őriz; megszállottjává tud válni annak, akit megszeret. Hudson Pierce, a bár új tulajdonosa, multimilliomos szépfiú úgy hat rá, akár a legkeményebb drog.
És a testet-lelket felőrlő hajsza megkezdődik…

Idézetek:
(…) minden út egyetlen lépéssel kezdődik – még azok az utak is, amelyekre nem lenne szabad rálépnünk…”

Mintha csak az ő gyönyöréért éltem volna, ő pedig az enyémért.

„Tudtam, milyen érzés valamilyennek lenni, és gyűlölni magam érte. Hogy milyen nehéz megváltoztatni, és elfogadni azt, ami elválaszthatatlanul része az énemnek, és sosem fog megváltozni.

Az igazság az volt, hogy a kapcsolatunk valódiságától függetlenül beleszerettem Hudson Pierce-be. S mivel szerettem, automatikusan az ő oldalán álltam, akár viszonozni tudja az érzéseimet, akár nem. Ez azt jelentette, hogy be kell bizonyítanom Sophiának, hogy a fia nem egy érzéketlen szociopata, mint hiszi, ami lehetetlennek tűnhet, de elhatároztam, hogy megpróbálom.

„Most mindketten sebezhetőek voltunk. Két megtört lélek öntötte ki a szívét a magánterápián.”



Olvasva a fülszöveget, elnézve a borítót, már körvonalazódott bennem, hogy mit is fogok kapni, úgy indultam neki a könyvnek, hogy biztos a megszokott sablonos történetet kapom, egy kicsit más köntösbe öltöztetve. Részben igaz volt a sejtésem, mégis úgy érzem, hogy az elvárásaimat magasan sikerült felülmúlnia a sorozat első részének.

Ami megfogott az elejétől kezdve az Laynie személyisége. Mindig is közel állnak a szívemhez, azok a karakterek, akik harcolnak azért, hogy hogy elérjék a céljukat. Laynie mindene az üzlet él-hal azért a bárért, ahol dolgozik. Valójában súlyosabb gondokkal kell megküzdenie. Már az elejétől tudni lehetett, hogy valamilyen betegséggel, jobban mondva szenvedéllyel küzd. Évek óta rendben van az élete, de mint lenni szokott, feltűnik egy vonzó férfi, aki mindezt felborítja. Különleges volt, hogy Laynie mi ellen küzd, eltért az eddig olvasott könyvektől, és ez volt, amely végül annyira vonzott engem ebben a történetben.

Hudson személye már nem okozott olyan meglepetést. Adott egy gazdag, vonzó és elkötelezettségi problémákkal küzdő férfi. A háttérben azonban itt is több húzódik, mint amire az olvasó számít. Lehetséges, hogy valaki nem képes a szerelemre? Hudson ezt állítja magáról. Igazából, hatalmas szerepet játszik az ellenállhatatlan férfi karakterünk életében a család. Amelyet ebben az esetben nem lehet ideálisnak nevezni, a szeretet, mint olyan pedig valószínűleg soha nem volt része. Ennek is köszönhető, hogy egy érzelmektől rideg férfiről olvasunk, aki csak kihasználja a nőket.

Két szereplő, akik különböző gondokkal, lelki problémákkal, félelemmel küzdenek. Hogyan illik össze az elkötelezettséget kerülő és hajszoló karakter? Úgy, hogy képesek egymást akár meggyógyítani, hiszen, tudják, milyen az élet, amikor súlyos gondokkal küzdesz. A lélek ugyanis sérülékeny, de léteznek gyógymódok, és talán ebben az esetben is egy másik személy az, akivel együtt már nem tűnik minden olyan bonyolultnak és sötétnek.

Nem tudom miért, de engem mindig megfognak azok a történetek, amikor el kell játszani az álbarátnőt. Miért? Mert olyan jó, hogy lassan az együtt töltött idő alatt, megismerik egymást a szereplők, olykor már teljesen elengedik önmagukat és csak felhőtlenül élvezik az életet. De meddig lehet játszani? Az érzelmek ugyanis rohamos módon alakulnak ki, főleg Laynie esetében. A könyv vége felé haladva egyre jobban féltettem őt, rengeteg nyomás nehezedet rá. Nemcsak önmagával, de Hudson anyjával is meg kellett küzdenie, de egy fantasztikusan erős nővé vált, talán ő sem tudja, hogy már nem olyan labilis érzelmileg, mint egykoron.

Vártam, egészen a légvégéig, hogy hol lesz a dráma, a csalódás, az összeomlás. Fel voltam készülve, de ennek a könyvnek teljes mértékben sikerült meglepnie. Nem ilyen befejezést vártam, de ez a könyv csak újból rácáfolt az előítéleteimre. S igenis várom a folytatást, hogy megtudjam, hogy Laynie és Hudson, hogyan küzd meg a rájuk váró szerelemmel és a velük járó érzelmekkel és gondokkal. Ajánlom a könyvet, akik szeretik a szenvedélyes, erotikus tartalmú történeteket, amelyekben a szereplők gondokkal küzdenek és vannak megdöbbentő fordulatok, amelyek tökéletes kikapcsolódást nyújtanak az olvasónak.

Értékelésem:



You Might Also Like

0 megjegyzés