Top 5 Book Boyfriends with Tattoos

10:58

Elég régen megígértem nektek, hogy újabb fantasztikus könyves férfi karakterekkel halmozlak el titeket. Most kiválasztottam az öt kedvenc tetovált Bookboyfriendemet. Valahogy imádom, és igazán vonzónak találom egy férfin a tetoválást, így adott volt, hogy elkészítsem ezt a listát is. 


Remélem tetszeni fog nektek! 


1. Harald Tryggvason

Imádom Eszter könyveit és karaktereit. Harald pedig az első pillanattól kezdve belopta magát a szívembe. Számomra tökéletes karakter, kőkemény katona és vezér, de közben egy szerető és gondoskodó férfi.

A király vonzó férfi volt. Nem volt nagydarab, mint az angyalok, de így is egy fejjel magasabb volt Machielnél. harcedzett teste és büszke tartása arról árulkodott, hogy nem ijed meg a saját árnyékától. Világosszőke haja kuszán állt, szakálla rövidre nyírt, amitől az arca fiatalabbnak tűnt valós koránál. Az orra egyenes volt a szája érzéki, az állán kis hasíték.
Harald széles, napbarnított hátát a vállától a csípőjéig egy fekete farkas-tetoválás díszítette. A válla izmos volt, vaskos karját kígyót ábrázoló tetoválás díszítette.

„– Ne küzdj már ellenem – morogta már-már gyengéden. – Olyan édes az ajkad, olyan finom az illatod. Engedd, hogy szeresselek! – azzal újra megcsókolta a lányt. – MindkettÅ‘nknek könnyebb lenne, ha nem ellenkeznél.
Életem legszebb ajándéka vagy. A veled töltött idő, az esküvőnk, a csókod, az érintésed, a nevetésed miatt érdemes volt megszületnem.


2. Trent Emerson

Trent a története által került a kedvenc karaktereim közé, meg említsük meg, ragyogó kék szeme van és mély gödröcskék az arcán, amikor nevet. Nem könnyű az a szerep, amit felvesz és igyekszik vele jobbá tenni egykori bűnét. Engem letaglózott a titkok, amelyet magával hordoz, mégis tisztelem azért, amit képes volt megtenni.

…egyszer csak nevetÅ‘gödröcskékbe és a legkékebb- kobaltszínű gyűrű, belül világosabb árnyalattal- szemekbe bámulok, amit valaha láttam. …pofátlanul bámulhassam  Trent testét, és láthassam, hogy éppen annyira lélegzetelállító, mint ahogy arra számítottam. Sudár és izmos és hibátlan és csak egy keskeny sávnyi sötét szÅ‘r fut le kidolgozott hasán. Széles, erÅ‘s vállát, és a feliratot, ami a két lapockája között húzódik. Ignoscentia. Latinul van.
           
– Nem gyűlöllek. Sosem lennek képes gyűlölni téged. Add oda nekem a szíved, Kacey. Én pedig mindent elfogadok, ami vele együtt jön.
„– Mert a megbocsátás képes gyógyítani.

3. Andrew Parrish

Andrew egy élettel teli zenész, azonban titka hatással van a környezetére. Úgy éli életét, mintha bármikor véget érhetne, egészen addig, amíg meg nem ismerkedik egy lánnyal, aki megváltoztatja, ezt a felfogást.

Nem tagadom, hogy vonzónak találom. Rövid, kócos haja, izmos karja, szépen ívelt arccsontja, a gödröcskéi és az a baszottúl ostoba vigyora akaratom ellenére vonzza a tekintetemet. Lopva figyelem izmos, napbarnított karját, és próbálom kivenni, mit ábrázolnak a tetoválásai, de eltakarja a póló. A jobb karjából többet láttam, amikor korábban lehajolt, hogy bekösse a bakancsát. Talán egy fa? Ez az oldala van felém, de így sem egyértelmű a kép. Az biztos, hogy tollak vannak rajta. Amennyire láttam, a tetkói nem színesek. A tetoválás egy fÅ‘nixet ábrázol, hosszú, gyönyörű farktollakkal, amelyek majdnem a válláig érnek. A madár teste azonban csak egy csontváz, hogy „férfiasabb” legyen a kép.

„- Orfeusz az egyik múzsa fia volt, zenészi képességeivel senki sem vetekedhetett – kezdi mesélni. – Amikor a lantján játszott vagy énekelt, mindenki Å‘t hallgatta. Nem volt nála nagyobb zenész, de Eurüdiké iránt érzett szerelme még a tehetségénél is erÅ‘sebb volt; bármit megtett volna érte. Összeházasodtak, de nem sokkal késÅ‘bb Eurüdikét megmarta egy kígyó, és meghalt. A gyásztól sújtott Orfeusz leszállt az alvilágba, hogy visszahozza a szerelmét.”

 4. Travis Maddox

A kérdés ki nem válik rabjává egy Maddox fiúnak? Sajnos a tetoválások terén engem is teljesen levettek a lábamról. Arról nem beszélve, milyen szexi pasiról is van szó, aki mellesleg, még elragadó személyiség, és csak egyszer lesz szerelmes az életben, de azért mindent meg is tesz.

Tetovált alsó karjával és tüskésre nyírt hajával áradt belőle a szexualitás és a lázadó szellem. A mellkasa két oldalát tetoválás takarta, mindkét kidudorodó, izmos vállát fekete, bennszülött művészi minták borították. A jobb karján a fekete vonalak és jelképek a vállától a csuklójáig terjedtek, a balon a tetoválás csak könyékig tartott, és már csak egyetlen vonalban haladt az írás az alsó karján.

– Tudod, miért akarlak? Nem tudtam, hogy elveszett voltam, míg te meg nem találtál. Nem tudtam, mi a magány, míg az elsÅ‘ éjszakát nem töltöttem nélküled egyedül az ágyamban. Te vagy az egyetlen, aki tökéletes az életemben. Rád vártam, amióta csak élek, Galamb.
 
5. Trenton Maddox


Igen, igen, egy újabb Maddox fiú. Nem is akármilyen. Nehéz volt rangsorolni, a két fiú között, és igazából csak egy hajszálnyi különbség döntött. Trenton idősebb és tapasztaltabb, múltját egy szörnyű tragédia árnyékolja be. Mégis imádtam, amikor az agyontetovált rosszfiú, egy édes kicsi lánnyal tölti az idejét. Tetoválás+ jóképű pasi+ cuki kislány = A tökéllyel

Trenton Maddox keresztbe tett, tetovált karral, az asztalra könyökölve hajolt felém. Az ujjaival a szögletes állán növő borostát dörzsölte, a póló ráfeszült az izmaira. Az arcán annyi volt a borosta, mint a fején a tüsi haj, csak a bal halántékán maradt csupasz egy kis sebhely.
Három centi vastag, fekete törzsi tetkók kígyóztak vállain le a mellkasára, és különféle színes tetoválások fedték át egymást, miközben lefolytak a karján, hogy közvetlenül a csuklójánál hirtelen véget érjenek.


„…De annyira szeretlek, Cami – vallotta be utánam nyúlva. – Gyerekkorunk óta szerelmes vagyok beléd. Amikor elÅ‘ször megpillantottalak a játszótéren, megértettem, mi a szépség. Akkor tört össze elÅ‘ször a szívem, amikor tudomást sem vettél rólam. Attól a perctÅ‘l, hogy leültem a Redben az asztalodhoz, azt hittem jól csinálok mindent. Soha senki nem akart téged annyira, mi én. Évek óta…”

You Might Also Like

0 megjegyzés