Kiera Cass: The Heir - A koronahercegnő

15:58

Annyira vártam ezt a könyvet, már számoltam a napokat mikor is tarthatom a kezembe. Amikor pedig megláttam egyből beleszerettem. Egyszerűen, olyan gyönyörű a borítója. Tökéletesen hozza azt a szintet, amelyet az előző három rész, sőt, még egy kicsit túl is szárnyalja.

35 UDVARLÓ. 1 HERCEGNŐ. KEZDETÉT VESZI EGY ÚJ PÁRVÁLASZTÓ.
Eadlyn hercegnő kislánykora óta hallhatta a véget nem érő történeteket arról, hogyan ismerkedett meg édesanyja az édesapjával. Húsz éve történt, hogy America Singer benevezett a Párválasztóba, és elnyerte Maxon herceg szívét, akivel azóta is boldogan éltek. Eadlyn mindig is igen romantikusnak találta szülei tündérmesébe illő történetét, habár soha eszébe nem jutott volna a nyomdokaikba lépni. Ha rajta múlik, a házasságot addig halogatja, amíg csak lehetséges.
Csakhogy egy hercegnő sosem rendelkezhet maradéktalanul az élete felett, így bármennyire hevesen tiltakozik is, Eadlyn sem kerülheti el a saját Párválasztóját.
Eadlyn egyáltalán nem számít arra, hogy saját története a szülei meséjéhez hasonlóan boldogan végződik. Amikor azonban megkezdődik a versengés, talán mégis mutatkozik arra némi esély, hogy az egyik udvarló elnyerje a szívét, felfedje az összes előtte álló lehetőséget, és ezzel azt is bebizonyítsa, hogy Eadlyn számára korántsem olyan lehetetlen rátalálni a saját boldogságára, mint azt képzelte.
HÚSZ ÉVVEL EZELŐTT ÉDESANYJA NYERTE EL A KORONÁT.
ELJÖTT VAJON AZ IDEJE ANNAK, HOGY EADLYN HERCEGNŐ IS RÁTALÁLJON AZ IGAZ SZERELEMRE? 

Idézetek:
Nem hinném, hogy az ember pontosan tudná, mit is keres, egészen addig, míg meg nem találja.”
„Én akartam megszabni, merre haladjak. Eltöprengtem azon, hogy vajon emiatt húzok-e kerítést magam köré…mert aggaszt,hogy ha valaki átkelne rajta,azzal átvenné az irányítást. 
De talán az is csak illúzió,hogy hatalmam van az életem felett.”
„A szerelem másra sem jó, mint arra, hogy lerombolja az ember védelmi vonalait,márpedig én ezt nem engedhettem meg magamnak.”
„Királynő lesz belőlem, és egy királynőre sok minden jellemző … de annyi szent, hogy nem sebezhető.”
„Nem hinném, hogy a végzet vagy a sors létező dolog lenne. De azt elmondhatom, hogy néha pontosan az a személy sétál be az ajtón, akiben mindig is reménykedtél, s megtesz mindent azért, hogy távol tartson magától. Aztán valahogy mégis kiderül, hogy elégnek bizonyulsz hozzá.”

                                                     
Annak ellenére, hogy mennyire vártam a könyv megjelenését, volt bennem egy félelem is. Mi lesz, ha nem ragad magával úgy, mint America és Maxon történetet? Vagy hogyan is fogom feldolgozni, hogy akik egykor fiatalokként szerettek egymásba, ma már egy boldog házasságban és gyerekekkel körülvéve élnek.
Hányszor hallottam mielőtt neki kezdtem az olvasásnak, hogy Eadlyn elkényeztettet lány, és ezek miatt nem tetszett az olvasóknak a történet. Csalódást kell okoznom, de én egyáltalán nem találtam elkényeztettetnek őt. Adott egy fiatal lány, akit születése pillanatától arra nevelnek, hogy egykor belőle lesz Illéa királynője. Méghozzá az ELSŐ. Eadlyn nem teheti azt, amit minden átlagos lány, hiszen hatalmas teher nehezedik a vállára, minden lépését figyelemmel kísérik, elég egy apró hiba és minden összeomolhat. A mi kis koronahercegnőnk, azonban csak kívülről tűnik ennyire felsőbbrendűnek, legbelül azonban nem akar mást csak egy egyszerű életet. Tizennyolc évesen, már az ország ügyeit kell intézni, s belecsöppen a Párválasztó kellős közepébe. Úgy érzem Eadlyn, elsősorban fél kimutatni az érzéseit, nem akarja, hogy gyengének lássák. Így van a szerelemmel is, hiszen az érzelmek csak gyengévé teszik az embert. Ő neki viszont erősnek kell mutatkoznia, még akkor is, ha éppen minden ellene van.

Edlyn mellett ott van az ikertestvére Arhen. A közöttük lévő kapocs nagyon erős. Egymást terelgetik az úton, és mindig megértik a másikat. Arhern gyakran nyújt támaszt a nővérének, és rádöbbenti egy nagyon fontos dologra. De milyen áron?

Jó volt látni, hogy America és Maxon, illetve előző történet főbb szereplői újra feltűnnek. A szerelemük pedig még mindig olyan erős, mint, ahogy azt egyszer megtapasztaltuk. Rajonganak egymásért, de most már az ő vállukat nyomja a királyág gondjai. Maxon egyre fáradtam és igyekszik rendet teremteni az országban, de az idő véges, az egyetlen megoldást Eadlyn nyújthatja, de neki rá kell döbbennie, hogy a változnia kell, mert így a népe nem fogja elfogadni.

De ki lesz az új király, ki fog Eadlyn mellett állni és kormányozni Illéát? 35 fiú indul el megmérettetésen, de ki az az egy, aki tényleg elnyeri a koronahercegnő szívét. Vannak olyan fiúk, akiket nagyon megszerettem, kimondottan érdekes karakterek. Hogy kinek szurkolok? Az legyen az én titkom! Kíváncsian várom, hogy ki lesz az, aki lebontja Eadlyn védőfalait. Úgy érzem két fiú esélyes minderre. De hogy hogyan is fog ez a történet véget érni, arra az olvasóknak várni kell. Ugyanis a Koronahercegnő egy váratlan és megdöbbentő fordulattal záródik. Tehát a Párválasztó szerelmesei, még tovább élvezhetik kedvenc sorozatukat.

Értékelésem:

You Might Also Like

0 megjegyzés