Inspiration #2

16:57


  ˜  ̊  ˜
"Én olyan jelentéktelen vagyok! És jelentéktelen az egész életem. Azért is szeretek olvasni, mert akkor bárminek elképzelhetem magam. Persze nem királykisasszony vagy ilyesmi szeretnék lenni, habár gyermekkoromban biztos az is akartam. Inkább arra vágyom, hogy valahol máshol legyek, valaki más legyek."

„Légy biztos benne, mit akarsz az életben, mondd ki, amit érzel, és soha ne félj önmagadtól. Szarni rá, mit gondolnak mások. A saját életedet kell élned, nem az övékét.”
J. A. Redmerski: A soha határa

„Ezen az éjjelen arra készültem, hogy térdre kényszerítsek egy férfit.”
Kiera Cass: The One - Az Igazi

„Lélegezz!
Nagyot nyeltem, mert fojtogatott a sírás, és dühös voltam magamra, amiért ilyen gyenge vagyok. Sietve letöröltem az elÅ‘szemtelenkedÅ‘ könnyeket. Nem szabad ezzel foglalkoznom, mert felrobbanok.”
Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet

„Vannak helyzetek, amikor annyira súlytalanok a szavak. Nem jelentenek semmit, de mindössze ennyi eszközünk van kifejezni magunkat.”
Nyrae Dawn: A játszma

„De hát nem hazudik-e mindenki ezen a világon? Van-e különbség aközött, hogy a gyilkos ártatlannak vallja magát, és a között, hogy valaki mosolyogva megdicsér egy csúf csecsemÅ‘t? Néha magunkat mentjük a hazugsággal, máskor a többieket. Az igazság számít vagy a jó szándék?”
Jodi Picoult : Törékeny

„Csak imádkozom az úristenhez, hogy ez a fiú ne taszítson a mélybe, ne törjön össze, mert már így is rengeteg darabban heverek, és fogalmam sincs, mennyi törést bírok még ki. „
Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a véletlen 


„Nem számít, hogyan talál rá az ember a szerelemre. Csak az számít, mihez kezd vele, miután rálel.”
Jessica Park:Flat-Out Matt – Titkolni bolondulásig

„A szerelem, csak egy kifogás, hogy úgy cselekedjünk, hogy közben nem számolunk a következményekkel. Én mindig azt láttam, hogy a szerelem a fájdalom és a szenvedés elÅ‘hírnöke. És mint fogalom is több kárt okoz, mint hasznot.”
Sarah MacLean: A csábítás kilenc szabálya 

„Az emberek azért hisznek Istenben, mert nem hisznek önmagukban. Kell nekik valaki, akire támaszkodhatnak, vagy akit hibáztathatnak, nehogy felelÅ‘sséget kelljen vállalniuk a saját szar… szemét, rohadt, rossz, helytelen, hibás döntéseikért.”

Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere 

You Might Also Like

0 megjegyzés