Inspiration #1

15:59

Úgy gondoltam, hogy elindítok egy olyan bejegyzés sorozatot, amelyben, különböző idézetek és képek kapnak helyet. Ezzel szeretnék mindenkit az olvasásra ösztönözni.



                        ˜  ̊  ˜
"Mindenki csak önmagát tudja kiolvasni a könyvből. A saját szerelmét, a saját emlékét és a maga tapasztalatát. (...) Mert hiába olvasol valamit, azt még a saját képzeletedben is meg kell teremtened. A te valóságodban, amely más, mint az enyém vagy bárkié. Minden olvasás: újrateremtés."


„A lelkem mélyén mindig is irigy voltam a hozzá hasonló lányokra, akik fittyet hánynak az óvatoskodásra, és megbánás nélkül élik az életüket; akik gondtalanul csókolóznak ilyen-olyan srácokkal, megragadnak minden pillanatot, az életet utazásnak fogják fel, és persze minden partin Å‘k vannak a középpontban. Sokszor attól félek, hogy majd egy napon, visszatekintve az életemre azt érzem, hogy nem éltem eleget. Hogy nem ragadtam meg elég lehetÅ‘séget, hogy nem éltem meg a vad vágyaimat, és nem 
merészkedtem túl a komfortzónámon. Az én életem biztonságos, kiszámítható, jól ellenőrzött, és rendezett.
K. Bromberg : Szükség

„Colin ott és akkor megállapította, hogy a nÅ‘i lélek furcsa és kiismerhetetlen képzÅ‘dmény, amit egyetlen férfi se próbáljon megérteni. Nincs olyan nÅ‘ a világon, aki el tudna menni úgy A pontból B pontba, hogy közben ne álljon meg C, D, X és tizenkét más ponton.”
Julia Quinn : Mr. Bridgertone csábítása

Ez az első számú és egyetlen szabály. A varázslat akkor jön, amikor nem számítasz rá.
Holly Smale: Geek Girl – A lány, akit soha senki nem vett észre 

„Nem arra született, hogy beálljon a sorba és olyan életet éljen, amit mások határoznak meg neki, hanem arra, hogy megtalálja az útját, amely egy szebb világba vezeti majd.”
A.O. Esther: Gombnyomásra 1.

"Hölgyeim, elárulok egy titkot: nem tudunk olvasni a gondolataikban. És hogy őszinte legyek, a magam részéről nem is tudom, hogy akarok-e. Mert a női agy elég ijesztő hely."
Emma Chase: Behálózva

„Mert minden lány életében háromfajta pasi van: akit szeret, akit gyűlöl, és akibÅ‘l sohasem elég. És a háromnak van egy közös vonása. Mindhárom ugyanaz a fickó..."
Georgia Cates: A megadás szépsége 

„Az a festmény jutott eszembe, amely az életünket ábrázolná. Fekete-fehér, és folyamatosan telik meg színekkel, amint életünk egyes momentumai kibontakoznak, és azzá változtatnak minket, akik ma vagyunk”

J. A. Redmerski: Ã‰nek a szentjánosbogarakról 

„Az élet bonyolult volt, néha szinte katasztrofális, de ebben a bonyolultságban megvolt a szépség is, és a katasztrófában megvolt a béke.”
J. Lynn: Wait for You – Várok rád

„Végre elfogadtam, hogy minden tettnek következménye van. Kiérdemeltem Å‘ket, jogosan viselem Å‘ket. Nincs idÅ‘ a rossz döntésekre. Minden lépés értékes. Az életem kulcsa a kezemben van.”

Tarryn Fisher: The Opportunist – Kihasznált alkalom

You Might Also Like

0 megjegyzés