Book TAG

20:16

Nagyon sok blogon olvastam már a Book Tag-et és úgy gondoltam én is kitöltöm ezt a pár kérdést. Legalább kicsit megismeritek az olvasási szokásaimat is 



1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Ritkán fordul elő, akkor is inkább valami gyümölcsöt szoktam enni.

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Mindig van kéznél egy 1,5 literes vizes palack, leginkább azért mert mindig elfelejtek inni és így biztosítom a napi folyadékmennyiségemet.

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Isten ments! Soha nem írok könyvbe, számomra az igazi szentségtörésnek számít.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Régebben mindig egy papírfecnivel, vagy éppen a blokkal jeleztem, de gyakran előfordult, hogy a vonatjegyet használtam fel erre a célra. Viszont nemrég készítettem egy nagyon praktikus és csini kis könyvjelzőt.

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Nehezen megy, ha félbe kell hagynom, mert akkor mindig azon kattog az agyam, hogy mi is lehet a folytatás

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha idegesítő könyvet olvas?
Nem ha idegesítő könyvet olvasok, akkor általában hátast vágok az ágyon, vagy valami drasztikus kitörésem szokott lenni, de semmiképpen nem dobálódzom

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Általában igen, mert szeretem teljes mértékben tudni, hogy miről olvasok. Sőt gyakran márkákra, ruhákra is szoktam rákeresni

8. Mit olvasol most?
Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác


9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Igazi nagy üzletet csináltam, az Ulpius 1=5 akció keretében, Úgyhogy gazdagabb lettem :
Vass Virág: Sohaférfi
Carola Dunn: Daisy és a jégbe fagyott Don Juan 
Lisa Kleypas: Karácsonyéj a Péntek kikötőben
Lora Leigh: Buja álmok
Lora Leigh: Buja szándékok

10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Mindig és mindenhol

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Imádom a sorozatokat, mert akkor sokáig élvezhetem a szereplőket, de ha késik a folytatás, akkor mindig megfogadom, hogy soha többet.

12. Van olyan könyv, amit mindig előhozol és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Nem is tudom, a Könyvmolyképző illetve a Maxim kiadó könyvei számomra eddig mindig nyerőek.

13. Hogyan rendszerezed a könyveidet?
Most kiadó szerint vannak rendezve, de a könyvek magassága is döntő nálam.


Ha van kedvetek akkor töltsétek ki, akár itt kommentben, akár bejegyzés formájában a blogotokon és linkeljétek nekem. Szívesen olvasnám a válaszaitokat.

You Might Also Like

0 megjegyzés