Julie Kenner - Stark-trilógia

19:15

A Stark- trilógia a Szürke ötven árnyalatának vonzásában látott napvilágot. Christian Grey-nek ugyanis vetélytársa  született Damien Stark személyében. Mostanában igencsak felkapottá váltak az erotikus regények, a Szürke ötven árnyalata, a Crossfire-sorozat, majd a Stark-trilógia kultusszá váltak az olvasók körében. Olvastam mindegyiket, mindegyik könyv más történetet takar,mégis van bennük valami közös, mégpedig hogy a főszereplők súlyos lelki traumát éltek át, ami kihatással van az életükre, emellett mindegyik könyv bővelkedik túlfűtött erotikában.

Forró rabság
A Stark-trilógia első része
Egy férfi, aki mások szenvedélyével játszik… 

Egy nő, aki belemegy a játékba, de nagy árat kér érte… 
Damien Stark sportolóból lett milliárdos, akinek nem sokan mernek nemet mondani. 
Nikki Fairchild az egyetlen nő, aki felkorbácsolja a szenvedélyét. 
Milyen titkokat rejteget Niki, az egykori szépségkirálynő? 
És milyen démonok üldözök Starkot? 
Ki bírja tovább ezt a kíméletlen játékot?


Édes rabságú


Damien Stark mindössze egyet akar: uralni a testem és lelkem. Kívül-belül megtört, és én boldogan egyeztem bele, hogy kizárólag ennek a gyönyörű, titokzatos férfinak a tulajdona legyek. Én is azt akarom, hogy teljesen az enyém legyen. De hiába az elsöprő szenvedély, mégis van benne valami sötét, megfoghatatlan, ami felébreszti bennem a ragadozót…



Örök rabság
Damien menekül a múlt sötét és démoni árnyai elől. Nekem csak egy vágyam van: neki adni magam egész testemmel-lelkemmel, megosztani vele minden kínt, felfedni minden titkot, amit eddig elhallgatott előlem. Uralkodik rajtam – ez természetes. De lesz-e bátorságom meghallgatni minden mocskos részletet, amit eddig elhallgatott?




Bűvös rabság
A Stark-trilógia még nem ért véget! J. Kenner erotikus bestseller-sorozata még egy novellával bővült, amiből kiderül, mi lesz Nikki és Damien sorsa, és amelyben színre lép az új „Kínzó vágy” sorozat szívtipró és titokzatos főhőse is.

Megjelenés: 2014. június 23.



Idézetek:

 „– Maga mindig eléri, amit akar? 
A szeme tágra nyílik. Rájövök, hogy sikerült meglepnem. 

– Igen – mondja. 
Egy piros pont az őszinteségért.”

„Mert olyan nekem Damien Stark, mint a crack. Csábító, és nagyon, de nagyon rá lehet szokni.
„És mégis hallani akarom. A tűzzel játszom, és ezt tudom is. 

De az a nagy büdös helyzet, hogy valahol szeretnék is megperzselődni.”
„Tekintetünk összekapcsolódik, és esküszöm, abban a pillanatban elfogy a szobából a levegő. Régi álmom öltött testet, odavagyok. A déjá vu elillan, már csak ez a pillanat létezik, ez a delejes, hosszú perc. Ez a buja perc. 

Azt hittem, kilőttek az űrbe, de nem, itt vagyok, talpam alatt padló, körülöttem falak, és Damien Stark szeme rajtam. Tüzet és elszántságot látok. Utána pedig semmit, csak olyan nyers, primitív gerjedelmet, hogy attól félek, összetör az ereje”.
„Ha Damiennel történne valami, én elfonnyadnék és meghalnék.”
„Tiszta szívből hiszem, hogy szeret. Csak attól félek, hogy a szerelem nem elég. Akkor nem, amikor úgy dönt, hogy eltaszít magától, abban a tévhitben, hogy ezzel megvéd.
„Már azt sem tudom az agysorvasztó gyönyörtől, honnan jönnek ezek az ingerek, csak annyit tudok, hogy vannak. Hogy kéj vagyok. Hogy elektromosság vagyok. Hogy Damiené vagyok.


Annak ellenére, hogy elég rosszak a vélemények a könyvről, szerintem igencsak kikapcsolódást nyújthat. Damien Stark a tökéletes férfi, híres sportoló volt, most viszont egy hatalmas üzlet tulajdonosa. Minden nő álma?? Az biztos, de neki is megvannak a maga titkai és még egy ilyen erős férfinak is lehet egy gyenge pontja. Nikki nemrég költözött Los Angelesbe, hogy itt kezdjen új életet. Az egykori szépségkirálynő maga mögött akar hagyni mindent.
Összességében jó kis olvasmány volt. Nekem jobban tetszett, mint a Szürke ötven árnyalat, sokkal jobban ki volt dolgozva a három könyv, és nem tűnt annyira elcsépeltnek. A két főszereplő kölcsönösen próbál egymáson segíteni, miközben meg kell küzdeniük a körülöttük lévő világgal. Több akadályba ütköznek, de kitartanak egymás mellett. Nikki többször is az összeroppanás szélén áll, de sikerül kikerülnie a kavargó fájdalomból. A próbatételek pedig megerősítik az egymás iránti szerelmüket.


You Might Also Like

0 megjegyzés